[Tajfutas] Villámcsapás után

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Jún. 26., V, 10:26:41 CEST

Sziasztok!
Többen jeleztétek , hogy tegnap elkóborolt leveleket kaptatok tőlem.

A levelek általában tegnapi feladásuk voltak, de 2002 évjárattal,  illetve 2011. május 25 dátummal kerültek továbbításra
Légyszi töröltjétek...........

Mint kiderült egy tartósabb távollétem ideje alatt -bár a feleségem áramtalanította a lakást-villámcsapás érte a számítógépemet.
A környéken tucatnyi tv,-számítógép vált totál használhatatlanná, ugyanis a lakásunktól 76 méterre lévő rendőrségi adó-vevő torony mennydörgő vihar esetén nagy előszeretettel harabdálja be a cikázó villámokat. (ráadásul éppen a rendőrségi épületből kapom a kábeles szolgáltatást, illetve a soronkövetkező kábelügyfél én vagyok, de az nem jelentet semmi védettséget)
Szóval ilyen villámlással is kísért vihar során nem elég a lakást áramtalanítani, hanem, aki hasonlóan mint én, kábelrendszeren üzemelteti a tv-t, az internetet, annak célszerű ha a modemből, illetve a tv-ből is kihúzza kábelcsatlakozókat.
üdv. Popey