[Tajfutas] Hát, ezt VOB fotókat, jól megszívtam

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Jún. 16., Cs, 18:43:13 CEST

Sziasztok!

Köszönöm azoknak, akik az idei Váltó OB eredményhirdetésen készült fotóikat megküldték, illetve küldtek linket, ahol ugyancsak klassz képeket lehetett találni.

Végül az öcsém által küldötteket (F105-N150) választottam ki a megyei napilap számára.

Ezt annak rendje módja szerint szövegesen elküldtem szerkesztőségbe, már minden oké volt, egy holnapi megjelenéssel, de aztán váratlan szerkesztőségi telefon ért útközben.

A vezető szerkesztő közölte a szöveg jöhet, a fotók nem, ilyen "tartalmú" fotót sportversenyről nem közölhetnek.

Az ok: a dobogón lévő szeniorok kezeiben szeszesitalok (palackos bor) vannak.  Hm?

.........Szóval, nehéz itt Nógrádban a bányászélet!
.
Hát ez van, ezt kell szeretni.

üdv. Popey