[Tajfutas] FW: Reakció Varga László országgyűlési képviselő mai sajtótájékoztatójára

Pénzes Erzsébet epenzes at almos.vein.hu
2011. Jún. 9., Cs, 12:13:28 CEST

A Közép-Dunántúli régió döntési listája (még nem végleges ugyan, de túl
nagy változások nem lesznek) már 3 hete megvan. Nem a hivatalos NCA
honlapon van meg, hanem a KD kollégium saját honlapján. Nem tudom a
többi régiónak van-e ilyenje.

PE

--
PÉNZES Erzsébet
egyetemi adjunktus

Pannon Egyetem | Gazdaságtudományi Kar | Turizmus Tanszék
University of Pannonia | Faculty of Economic Sciences | Tourism Department
Hungary - 8200 Veszprém, Egyetem u. 10.
Tel.: +36/88/624-673; Fax: +36/88/624-674
Mobil: +36/20/97-89-283, Skype: epenzes
www.turizmus.uni-pannon.hu, www.gtk.uni-pannon.hu