[Tajfutas] KOB vagy ROB?

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2011. Jún. 6., H, 01:29:45 CEST

Sziasztok!

Talán nem én vagyok a legilletékesebb, de a versenyértesítőben leírtakat mindenkinek ajánlom figyelmébe:

"Terep: Középhegységi dolomitos terep, vegyesen lombos és fenyves erdőkkel borítva. Az idősebb fenyvesekben sok a kidőlt fa. A terep domborzata gazdag, sok a metsződés és a régi felhagyott bánya. A meredek, murvás hegyoldalak nehezen futhatók. A 12 évvel ezelőtti tűzvész után telepített fenyvesek megerősödtek. A versenyen erős futóruha ajánlott. A versenyterepet keletről a Terranova dolomitbánya határolja, amelynek területére belépni veszélyes és tilos. Ezt a területet a térképen tilos területként ábrázoljuk."

Tehát várhatóan fizikailag is és technikailag is nehezek lesznek a pályák!

Üdvözlettel!

Nemesházi László