[Tajfutas] KOB/VOB infó (illetve annak hiánya)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Jún. 3., P, 21:14:37 CEST

2011/6/2 Molnár Attila <amolnar at btfsz.hu>

>  és a szabályzat szerint sincsenek késésben ...

De a saját ígéretükhöz képest igen. A feb. 20 már rég elmúlt, a márc 3-ból
igaz, hogy még hátra van majdnem 3 óra.

Ne bántsuk azonban emiatt a Postást, mert megfigyeltem, hogy sajnos
általánossá váltak az üres ígérgetések a rajtlisták, értesítők, eredmények
elkészítésére vonatkozóan. Ha statisztikát készítenénk a rangsoroló
versenyek rajtlistáinak elkészítésére vonatkozó ígéretekről, azt hiszem, az
utóbbi néhány évet feldolgozva azt kapnánk, hogy 90 %-ban felelőtlennek
bizonyultak az ilyen ígéretek. Én csak akkor ígérek meg valamit, ha teljesen
biztos vagyok benne, hogy teljesíteni tudom. Nem megy a fejembe, másoknak
miért jó, hogy (önként és nem kényszerből) megígérnek valamit olyan dátumra,
ami aznap nem, hanem csak később teljesül. Van, amikor csak egy napot, van
amikor jóval többet csúszik az ígérethez képest! És sajnos ez a módi nagyon
kezd általánossá válni. Tudom, gyakran kevés a nevező, ezért a nevezési
határidőt kitolják a rendezők. Ha nem éppen bajnokságot rendeznek, akkor ezt
megtehetik. Ez a változás maga után vonja, hogy rajtlista is a tervezettnél
később lesz. Erre azonban számítsanak előre a rendezők, és ne ígérgessenek
felelőtlenül.

Lehet az engedélyeztetési eljárásnál fennakadás, akkor érthető, hogy késik
az értesítő. De ezt is bele kell kalkulálni előre, és nem ígérni meg az
értesítő megjelenésének dátumát, ha nem biztos, hogy tartható.

Summa summárum, én nem a különböző dolgok késve történő közzé tételét
kifogásolom, mert arra mindig lehet alapos ok. Azt kifogásolom, hogy
ígéretet tesztek adott napon történő közzétételre, amit aztán nem
teljesítetek.

És kérem, senki ne válaszoljon azzal, hogy rendezzek én is versenyt és
csináljam jobban, mivel nem a rendezést kritizálom, hanem a felelőtlen
ígérgetéseket (ha valakinek még nem volt világos az eddigiekből).

Kéri Gerzson