[Tajfutas] Diákolimpia versenyszabályzat mód........

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Jún. 1., Sze, 10:08:43 CEST

Sziasztok!

Elnézést a figyelmetlenségemért, főleg ha ezzel bárkit megbántottam.
Valóban jobban illetve többször elolvasva inkább értelmezhető a szöveg úgy,
ahogy Skulo írja csak az "és"ek, vesszők, és "vagy"-ok között elvesztem.
Segített volna, ha odaírja Péter, hogy a váltók továbbra is háromfősek, de
az eddigi 1-1 IV., V., és VI. korcsoportos futók helyett, ezentúl egy (II.)-
III., egy IV., és egy V. vagy VI. korcsoportos futó alkothatja majd a
váltókat, a feljebb indítás természetesen továbbra is lehetséges.

Már csak azért is könnyen félreérthető volt a számomra a szöveg, mert pl.
Veszprém megye évek óta indít V. korcsoportost a nagy pályán, és idén több
III. sőt II. korcsoportost is indítottunk a kispályán, mivel ők erősebbek
voltak, mint a negyedik korcsoportos futóink, vagy így egyáltalán csak
voltak indítható futóink, akiket be tudtunk tenni a váltókba. Ha a fentiek
szerint helyesen értelmezem a szöveget, akkor úgy látszott volna, mintha nem
is történt volna semmilyen változás, ez persze az én szabály nem tudásomat
erősíti csak meg.

A lényeg, hogy ez akkor egy valóban előremutató változás, amit
félreértelmeztem az mtfsz hír alapján. Köszönet érte az elnökségnek! A
módosítás gondolom magában hordozza, hogy a rövid pálya, technikailag is
könnyebbé válik, így az ügyesebb, már 11 éves II. korcsoportosokat bátrabban
lehet nevezni rá.

Skulo írnál még pár sort az "Amatőr" diákolimpiával kapcsolatos
elképzelésről?

Előre is köszönet érte!

üdv. Viktor