[Tajfutas] Diákolimpia versenyszabályzat mód........

Zoltán Miháczi mihacziz at gmail.com
2011. Jún. 1., Sze, 08:25:27 CEST

Sziasztok!

Akkor légyszives olvassátok el mégegyszer, de kiemelem:

1.2.2 "3 fős megyei (budapesti) váltókkal
1.3.2 "3-3 fős vegyes korcsoportú váltóverseny egy III-as, egy IV-es
korcsoportú, és egy V-ös vagy VI-os korcsoportú versenyzővel"

Szerintem egyértelmű, ráadásul ez a része nem is változott !!! csak a
korosztályok felosztása cserélődött az eredeti szövegben.

Üdv
Mihók