[Tajfutas] plagizálás-ÍGY IGAZ

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Júl. 26., K, 23:09:19 CEST

Egy néhány évvel ezt megelőző Szentendre kupán -Várgesztes térségében- a
rajtkordonból már jó pár ember kilépett oldralra, fel sem vánszorogva a
térképrajt bójáig, amikor ezt észrevették a rendezők leállították a dolgot..
Aztán ahogy megkaptam a térképemet némiképpen igazat adtam a versenyzőknek.
Felkocogtam a hegyoldalban lévő a térképrajtig aztán totál hátraarc vissza a
rajtkordon mentén egy nagy lefélében a rajtba igyekvők között némi
meglepetésére húztam le a völgyúton, mert ez volt az első pontra való
véleményem szerinti  logikus átmenet.
........Egy fehér erdőben, néhány percig kerestem az első pontot, melynek
dobozkája egy nagy fa túlsó oldalára állvány nélkül feltűzőgépezett bója
mellett díszelgett.
Egyébként az én pályámon minden pont állvány nélküli volt(országos
rangsoroló verseny), a dobozkák meg csak fel lettek dobva celluxozva
egy -egy ágacskára, bokorra. A bójákat ide vagy oda felkötve, elrejtve amúgy
nemigen lehetett három oldalról észelni !
A jó térkép ellenére, azóta én mellőzöm a Szentendre kupát.
Popey