[Tajfutas] Tájkerékpár OB Zala megyében Gelsén, gyere el, próbáld ki Te is a szakágat, és pihend ki magad a Thermálfürdőben!

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Júl. 26., K, 18:42:17 CEST

Sziasztok!

Jövő hétvégén kerül sor Gelsén a Tájkerékpár OB-ra, és a Gelse Kupára.

A kiírást a http://www.tajkerekparob2011.vbtse.hu címen érhetitek el.

Jó alkalom lehet ez mindenkinek, akik szeretnék kipróbálni a szakágat, de különösen az lehet a Zala és Somogy megyeieknek.

Már csak azért is érdemes részt venni, mert a szombaton indulók grátisz vehetik majd igénybe a futam után a Gelsei Thermálfürdőt, ahol egészen 23:00-ig lehet majd élvezni a fürdő szolgáltatásait és kipihenni a futam fáradalmait. Így gyakorlatilag "egyet fizet kettőt kap" akcióban lehet termálfürdőzni és kipróbálni a tájkerékpározást.

Várunk tehát szeretettel mindenkit Gelsén, a zalai és somogyi leendő tájkerékpárosokat pedig különösképpen!

üdv. Viktor