[Tajfutas] Éjszakai tájékozódási versenyzési lehetőség most szombaton a Barátság Kupa éjszakai csapat túraversenyen

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Júl. 12., K, 19:32:35 CEST

Sziasztok!

A mostani Balaton Kupás levelezésben felmerült, hogy miért nem éjszaka
versenyzünk nyáron, ezért is gondoltam, hogy felhívom a figyelmeteket a most
hétvégi versenyinkre. Szombat este egy éjszakai csapat túraversenyt
rendezünk Litéren, amire várjuk szeretettel a tájfutókat is.

Kiírás a következő címen érhető el:
http://www.tajfutas.vbtse.hu/index.php?option=com_content
<http://www.tajfutas.vbtse.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=138>
&task=view&id=138

Csütörtökön 18:00-ig még alapáron elfogadom a nevezéseket.

Az éjszakai előtt lesz egy Trail-O bemutató verseny, másnap délelőtt már
kicsit melegebben, pedig egy nappali egyéni túraverseny (B és C kategóriában
lehet csapatokban is indulni).

Gyerekeknek mindegyik versenyszám jó lehetőséget biztosít szerintem a
tájékozódási tudás fejlesztésére, az éjszakai csapaton pedig lehet egy
kicsit barátkozni az éjszakai versenyzéssel is, egyelőre még kísérettel,
aztán majd ki tudja mi lesz később, hátha megszeretik a fiatalok is az
éjszakai futást.

Barátsággal:

Viktor