[Tajfutas] hiányzó pont

Fanni Mathe fanni.mathe at gmail.com
2011. Júl. 12., K, 15:49:42 CEST

A WMOC-n is volt ilyen pont a hosszútáv 1.selejtezőjében, amit 5-6percig kellett keresgélni, pedig a szeniorok-többsége- már biztos benne, hogy ott van, ahol a pontnak kell lennie. Mégsem törölték az eredményüket.

Fanni

Szia Viktor!

Vasárnap is történt hiba. A patak kanyar pont nem a helyén volt hanem a
kerítés sarkán. Ami nem lett volna nagy hiba ha nem egy dús lombozatú
futónövény alá telepítik a pontot úgy, hogy közvetlen közelről is alig
lehetett látni. Engem nem zavart meg, mert rutinos versenyzőként (így 28 év
után) biztosan tudtam hogy jó helyen vagyok. A pontnak ott kell lennie,
ezért kerestem az egyetlen rögzíthető helyen a pontot. Ott is volt miután
bebújtam érte a növény alá. Nem túlzok. Sajnos fiatal versenyzőmet még nem
jellemzi ez a rutin ezért ő sok percig keresgélte a pontot fel alá futkosva
a patak (vízelvezető árok) partján.
Volt aki nem keresgélte a pontot és továbbszaladt. Neki nem törölték az
idejét. Így előnyre tett szert azzal szemben aki kitartóan keresgélt.
A korrekt eljárás az lett volna, hogy ezt az átmenetet minden kategóriából
kiveszitek. Bár a kereséssel elpazarolt energiát ezzel sem lehet kompenzálni
de még mindig jobb, mint néhány embernek kedvezni, néhánynak pedig nem.

A nyári versenyrendezőknek javaslom, hogy inkább hűs bükkerdős helyen
próbáljanak versenyt rendezni, mint látványos helyeken. A Balaton közelsége
nem javított semmit a futáson. Ez a száraz erdő nem nyújtott védelmet a
hőség ellen. Faluról nem is beszélve. Tulajdonképpen nem is értem miért
tavasszal van az ÉOB és az összes éjszakai verseny. Most lenne ideális
rendezni és futni kellemes esti 26°C-ban.

Üdv:
Kati