[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Júl. 11., H, 23:38:50 CEST

Ezen a rendezvényen ugyan nem voltam, nem ismerem a pályákat, de engem is
mindig nagyon bosszant minden olyan rendelkezés, ami ellentmond a logikának.
A pályakitűzés ne legyen rulett!

Luji, miért nem jöttél a Budasprintre, ott nagyon könnyű volt a 65-ös pálya.
Mondanám, hogy ott jobban örültem volna, ha az F60-nál nehezebb, de akkor
lehet, hogy nem én nyertem volna meg az F65-öt, mert a cselesebb pályákon
gyakrabban tévesztek, azért inkább nem mondom.

KG
2011/7/11 László Pap