[Tajfutas] Július 27-i 3SZ ???????????????????????

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Júl. 9., Szo, 09:00:04 CEST

Ejnye fiúk, azért finomabban kritizáljatok, és inkább majd csak a verseny
után, amikor kiderül, hogy tényleg megér-e annyit, amennyi a nevezési díj,
vagy nem. Úgy, ahogy majd én fogok írni udvarias kritikát a Balaton Kupa
1500 Ft nevezési díjú prológjáról - - majd akkor, amikor ez a 3 napos
verseny teljesen végetér.

Visszatérve a szerdai versenyre, az ilyen svéd pályán, bár térkép nélküli, a
rendezőnek bizonyára sokkal több munkája van a pályák megtervezésével és
kirakásával, mint egy közönséges verseny esetében. Én sem megyek el rá, de
nem anyagi okok miatt, hanem azért nem, mert már nagyon nem szeretem az
ilyen edzéseket, és akkor se mennék, ha ingyen volna. Bizonyára nagyon
hasznosak az ilyen fajta edzések, de 60 fölött már hadd ne azt nézzem,
mennyit tanulok belőle, hanem azt, hogy jól érezzem magam és szórakozzak a
versenyeken.
Üdv:
Gerzson

2011/7/8 "Gombkötő Péter"