[Tajfutas] [Skio]Monspart Sarolta és a Bakonybéli tájfutó és sítájfutó(?) Napok az ATV jövő heti műsorában

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Jan. 27., Cs, 12:37:19 CET

Szia Tamás!

Én úgy látom, hogy ez elsősorban egy Wellnes hétvége lesz tájékozódási
játékokkal, versenyekkel. Nem egy túl nagy térkép az, amit megrajzoltunk, de
úgy érzem azért egész érdekes pályák is születhetnek rajta. Ha valaki
elindul minden versenyszámban, akkor szerintem már könnyen ráunhat a
terepre, de mondjuk egy vasárnapi középtávú futam, egész érdekes is lehet,
és kellemes tájfutó edzéslehetőséget is jelenthet, komolyabb tájfutó számára
is. Szóval szerintem érdemes lesz ellátogatni a helyszínre Nektek is.
Gyerekeknek, vagy kezdő felnőtteknek a teljes hétvége is ideális
kikapcsolódási tapasztalatszerzési lehetőség lehet, akár úgy is, hogy
kipróbálja az ember a sítájfutást is.

üdv. Viktor