[Tajfutas] [Trail-O]Szakágai megbecsülésről ...

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Jan. 27., Cs, 11:18:49 CET

Kedves Janos!

Remelem a DTC latni fogja, hogy milyen lelkes vagy es segit majd.  Valamikor
regen a Less Aron csinalt Trail-O-t Miskolcon csak azutan annyira el voltak
foglalva a VB-vel, hogy minden ilyesmi abbamaradt.  Szivbol kivanom, hogy
sikeruljon rendezned egy versenyt.  Plane, hogy azt irtad, hogy ifju
versenyzoknek is tetszett.  Ez az egyik legjobban elterjedt eloitelet a
Trail-O-rol, hogy az ifjusagnak nem tetszik.  Szerintem pont forditva van: a
megrogzott futo nep aki lenezi, a gyerekeknek minden uj jo jatek.  Meg kell
fogni oket idoben es akkor nyertunk. En nagyon szoritok Neked, mert ha meg olyan
lelkes emberkeknek, mint amilyennek Te latszol, sem sikerul beinditani a
Trail-Ot valahol, akkor befellegzett az egesznek, az biztos.

Minden jot!

Julia