[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Jan. 27., Cs, 10:42:32 CET

Sziasztok!!
Én még akkor kezdtem , amikor még Ábelkét kézen fogva vezették :-)!, s akkor a NÉPSPORT  eredmények és a CIKKEK!!!! előtti felírat "TÁJÉKOZÓDÁSI SPORT"  -ként volt megnevezve.(VALAHOL AZ  KIVÁGAT GYŰJTEMÉNYEM IS MEGVAN) Annak idején még volt aki a NÉPSPORT-nak leadja az eredményeket és már a KEDDI újságban, (kis verseny a csütörtökiben ), a kategóriák első három helyezése-idejükkel együtt! Ezenkívül a TURISTA ujság , ahol a turistáktól megkülönböztetésül- TÁJÉKOZÓDÁSI FUTÁS - címszó alatt eredményeket és cikkeket közölt!