[Tajfutas] MTFSZ Közgyűlés 2011. - elnökségi tagok jelölése

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Jan. 26., Sze, 13:43:23 CET

Tisztelt János és Lista!

Nem vagyok nőgyűlölő, de azt is nézzük meg, hogy a versenyzők között milyen
arányban vannak a hölgyek, létszámban és aktivitásban. A kivételek persze
erősítik a szabályt. Vannak olyan hölgyek is, akiket akár elnöknek is
szívesen javasolnék.

Más: Találtam végre egy alkalmas szép zenét a pár napja névnapot ünnepelt
Ágnesek számára, és egyúttal valamennyi tájfutó hölgy számára. De
természetesen urak is meghallgathatják, megnézhetik.

Vivaldi e-moll fagottverseny.

Engem nagyon meglepett, amikor megtaláltam, mert addig nem hittem volna,
hogy ilyen szép zene létezhet egyáltalán, melyben a fő szólamot fagotton
adják elő. Tetszőleges böngésző segítségével a

Vivaldi 484 poco

szavak beírásával kapható meg. Ha pedig még azt is hozzáírjátok, hogy

Andrea Yurcic,

akkor olyan videó kerül elő, ahol a vezérszólamot egy szép fiatal hölgy
játssza.

Üdv:
Gerzson