[Tajfutas] MTBO támogatás

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Jan. 25., K, 21:19:39 CET

Sziasztok, listára küldött levelek tartalmával kapcsolatban nem tudok
nyilatkozni, mert sok hosszabb, mint... de számosságuknak örülök, mert látom
belőle hogy egyre többen foglalkoznak a tájkerékpárral, és így egyik
szakágvezetői célom már el is értem, a szakág megismertetése,
létszámnövelés. :-)
Az azért kitűnt hogy a szakágakat mindenki szívén viseli, így látom, közösen
örülünk a tájkerékpárosok előmenetelének, ezzel is utat nyitva, példát
mutatva. Egy szakág eredményességének egyik része a versenyzők
eredményessége, másik része a sortszervezés, versenyrendezés, ehhez jön a
sportdiplomácia, és  szerintem az is fontos, hogy anyagilag saját lábon
tudjon állni. Én sem örülnék, ha a tájbringa versenyeken beszedett
sportágfejlesztési díjat a (szenior) tájfutókra költené a szövetség, és
elhiszem hogy ez fordítva is igaz.
A támogatás meg fura dolog, halat kérni könnyű, a halászni tanulás meg
munkával jár, de arra könnyebb támogatást szerezni:-)
MM.