[Tajfutas] Szabályzatok 2011

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2011. Jan. 25., K, 14:56:52 CET

Válasz Szakinak!

A VB-re semelyik szakág nem kap pontot a Bajnoki pontversenyben Világbajnokságon elért eredményért. Majd a Szakosztályiban megkapja az érte járó pontokat az egyesülete. Ott már jár a pont!

Válasz Júliának!

Sajnálom, hogy úgy érzed, hogy a szakág mellett nem áll ki a jelenlegi vezetőség. Én belülről kicsit máshogyan gondolom, érzem. Azért ott is küzdenek páran azért, hogy elfogadottabb, megbecsültebb legyen a szakág. De a szakágon belül sincsen meg a komolyabb előrelépéshez a megfelelő személyi feltétel. Jelenleg.

üdv
Fehér Fecó