[Tajfutas] Szabályzatok 2011

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Jan. 25., K, 14:21:46 CET

Szia Viktor

Semmiképp sem szerettem volna a sítájfutók, a bizottság ill. ellened
beszélni, és ez úton is sok sikert kívánok a munkátokhoz, valamint
köszönöm/jük az OB-k-ról kiszivárogtatott infókat!

Ha tudjuk (most már tudjuk), hogy lesz bajnokság, nagyobb lelkesedéssel
készülhetünk, ill. ha van tervezett helyszín is, akkor azt is meg tudjuk
ítélni, hogy belefér-e majd a költségvetésünkbe. Ezért fontos, hogy legalább
lebegtetve legyen az OB lehetősége. Mivel a sítájfutó naptárban nem találtam
utalást rá, ezért írtam, hogy híre-hamva sincs: Persze ezek szerint van,
csak még nem volt publikálva.
Halálpontos időpontot persze nyilván nem is vártunk, ilyen téren nagyon
elnézőek tudunk lenni! :-)

A tájbringás mezőnyök erősségét én magam már rég nem ismerem, de meglátásom
szerint az OB-kon nagy valószínűséggel elindulnak a hazai legjobbak, néha a
sítájfutó versenyeken nem ezt láttam. Hogy ez az ideálisnál spártaibb
körülmények, vagy más miatt van így nem tudom, és az sem biztos, hogy jól
látom.

Kovács Péter
BBB