[Tajfutas] Borászból "Sörász"?

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Jan. 21., P, 18:23:49 CET

Sziasztok! Szia Gerzson/Tóni!

Hát ezt eddig, nem tudtam ! Ezek szerint Aknai Tóninak elege volt a BORÁSZ-kodásból.
(Néhány éve nyertem a Simon ev-n egy díszüveges bort, melynek palackozójaként  Aknai Antal volt feltüntetve.)

.Jómagam, máig nem értem (vszínűleg talán csak a csicsás palackozás miatt...), de tájfutóversenyeken egyre jobban dívik, hogy a rendezők nagy előszeretettel egy-egy üveg borfélét adnak a győzteseknek,helyezetteknek.

Kérem szépen, én kétszer is nagyon csúnyán pórul jártam egy-egy ilyen nyeremény borral.
Az első fehér bor üvegében valami barna zagyvaság, undorító maszlagok úszkáltak, a másik esetben alig két héttel a díjátadást követően itthoni sportos vendégeimnek a boros palackot felbontva, kitöltve a nedüt a poharakba, észleltük, (Égtem mint a ......)a vörös lének igencsak az ecetszaga  van!
Hát azonnal a WC kagylóban végezte, ott legalább némi hasznot hozott, fertőtlenített.!
Tavaly az év egyik első rangsoroló versenyén viszont meglepődve fedeztem fel,  hogy a díjesők között  (bor is volt) mellett megjelentek a dobozos sörök is!
Nem akarok én most a bor ellen és a sör mellett ágálni, de én mindkettőt inkább kitíltanám a díjátadásokról. (SPORTVERSENY?!)
vagy csak kiegészítésként,- társított díjként- nyújtanám át az arra érdemeseknek
A fő dolog a díjátadásoknál: Érem, Könyv, Emlékplakett, Egyéb tárgyjutalom:-porcelán, üveg-bőr,vászon, emblémázott trikó-, Sportruházat, Térkép, Oklevél, Emléklap, Édesség, (vagy mint Szlovéniában a Lipicán győztes csapat egy hatalmas cca 5 kg sonkadarabot is kap) stb..kellene, hogy legyen. Ezen a téren azért még széles a paletta.
Ja, ha már kiírunk egy versenyt, akkor viszont minden kategóriában kellene az eredményhirdetésen vmiféle elismerést (a kézfogás mellett) átadni az arra érdemes versenyzőknek....
Popey

Ui: Azért Hál! Istennek vannak még kiváló magyar borok és köztünk tájfutók között is vannak kiváló borászok.
Jaj, majd elfelejtettem, SÖRÁSZUNK is van!  Hogy ki az, hát a Nagy Lajos barátom. Ő sok mindent tud erről a NÉPITAlról