[Tajfutas] Fw: Re: Fwd: IGAZSÁG A

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Jan. 21., P, 16:47:52 CET

Kedves Tóni,

ha hozol vasárnap a Ripszámra, akkor tőled veszek sört, és Red Bull helyett
azt iszom a futás előtt és után is! Tehát kettőt kérek, az elsőt a
9:45-re tervezett koszorúzás után, a másikat, kb. fél 12, 3negyed 12 között,
amikor visszaérek a János-hegyről.

Elnézést, azért küldöm ezt a listának, hogy mások is csatlakozhassanak a
kezdeményezéshez.
Üdv:
Gerzson