[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2011. Jan. 21., P, 14:14:37 CET

Ahoj!

A Bajnoki pontversenybe (szerintem) a nevéből kiindulva minden OB-nak benne
kéne lenni, avagy szakági bajnoki pontverseny(ek)nek kéne nevezni őket.
Most ez ugye nem így van...talán elfér még pár oszlop az összesítő
excelben...vagy mind, vagy csak a futás. Köztes megoldások logikátlanok, de
legalábbis nem szerencsések.

Szakosztályi pontversenyben, örvendetes módon a minősítések, eredményesség,
rendezések, térkép km2 dolgokért is lehet pontot szerezni, ezzel
igazságosabbá téve a végleges sorrendet. Node a többi szakág OB eredményei
ide sem számítanak, csak a világversenyek...ezek le vannak gagyizva :-)
A bajnoki pontversenyben gyűjtöttek csak 1-1 pontot érnek (az 1, illetve 12
pontos is, már, ha jól értelmezem), a mesterek meg minden 3 pont után hoznak
1-et a klubnak. Ez gondolom kompenzáció, a túlzott pontszerzőkkel szemben???
illetve azt is elhiszem, hogy a pontozás évek alatt, itt-ott változva fog
csak beállni...az irány jó!?

Gábor leveléből:
világversenyeket rendeznek, kvázi ezt "díjazta" az elnökség a gesztussal.

Lehetne ésszerűbben is "díjazni"...pl. teremtsünk jobb
feltételeket/hátteret, hogy ne kelljen annyit dolgozniuk, költeniük
önszorgalomból.
Szép gesztus betenni a pontversenybe, csak felesleges. Olyan, mintha OB-n
fejenként egy kupa helyett mindenki kapna egy vödör mazsolát, benne pár szál
virággal.

akkor talán majd ők is eséllyel lobbizhatnak.
Miért kéne lobbizni? Simán bekerülhetnének, nem zavarna senkit. Ez nem
gesztus kérdése.
Sírunk, hogy a tájfutás nem olimpiai sport, ezért lenézik, mármint
támogatásilag/pénzügyileg, mi ugyanezt csináljuk a szakágainkkal. Szép!
Ebből következik, hogy minek tartjuk fent a tré-ót? Mert ugye sokan becézik
így, főleg a sokszor szubjektív pontozás miatt...tényleg érdekel valakit az
esélyegyenlőség, vagy csak divat, meg EU, meg muszáj? Kapjunk már a
fejünkhöz!

nálunk.
Remélem senki nem gondolta komolyan, viccnek, gondolatébresztőnek szántam az
első levelemben...lehet, ha a sörváltót is beleírom leesett volna a tantusz.

bringa nem kerül többe egy jó fejlámpánál, továbbá hogy bringázni is tud a
tájfutók 99%-a (hogy mer-e bringázni, főleg gyorsan, az persze másik kérdés
- a sötét erdőbe se mer mindenki kimenni... )

Alkalmas lámpa: 10-40ezer - Alkalmas bringa: 100 felett, komolyabb sisak,
külsők, belsők, stb.
Karakószörcsökön megáll a vonat, de mondjuk Adásztevelen nem...oda kocsival
kell menni, csak a hülye teker le 200km-t verseny előtt...kocsira
biciklitartó, stb. jóval többe kerül a bringás szakág...ahogy a sítájfutás
is, ott az útiköltség több, mert ugye rendes körülmányek közt edzeni is
Galyán, Skalkán, esetleg még messzebb lehet csak...

Béke
Oszi