[Tajfutas] Versenybírói díjak adózása ?

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2011. Jan. 21., P, 11:59:04 CET

Csak egy kis pontosítás.

Szerintem a kifizetői oldalt 27%* EHO* terheli nem TB jár.( Mivel a TB.jár
és az EHO is 27% ebből a szempontból az összeg ua.de a járulékok nem mindegy
hova mennek)

TB jogviszony esetén* *max.*16%* a levonás ( 10% nyugdíj és 4+2%
eg.biztjár.)

Viszont ha a kifizető és a megbízó nem ua.a szervezet akkor semmilyen
esetben sem jön létre TB jogviszony.

Melinda