[Tajfutas] ONEB

Zoltán Miháczi mihacziz at gmail.com
2011. Jan. 19., Sze, 14:10:25 CET

Sziasztok!

Ha már a győztes idők kerültek szóba. A hétfői elnökségi ülésen több
szabályváltozás volt. Erről rövid összefoglaló és maguk a szabályzatok a
szövetségi portálon.

Ami ide kapcsolódik:
- Az FN21E kategóriában picit nőttek az elvárt győztes idők (Az F21A picit
csökkent, N21A maradt)
- Illetve lekövetve az IOF szabályváltozásait néhány év után
továbbcsökkentek a váltó győztesidők (kb a középtávú szintjére)

Pontos értékek a szabályzatokban.

Üdv
Mihók