[Tajfutas] Fwd: IGAZSÁG A

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Jan. 17., H, 01:04:20 CET

Az első cikket még el tudom fogadni, de a második link anyagát olvasva
kissé mérges lettem a "szerzőre".
Zsigerből fröcsög, s szerinte minden rossz, amit árusítanak, s mindent
csak az üzlet miatt dicsérnek, a szervezetnek vízen kívül semmire
nincs szüksége. Ugyanúgy támadja az izotóniás italokat is, mint az
energiaitalokat. Lerí róla, hogy életében nem sportolt, s azt hiszi,
az izzadtság desztillált víz.

Nekem az a tapasztalatom, hogy a sportolás közbeni intenzív
folyadékveszteséget tiszta vízzel nem lehet pótolni, bizonyos
mennyiségű izotóniás italra is szüksége van, vagy más módon pótolni
bizonyos ásványokat, de nekem az izotóniás italok jöttek be (nem
mindegyik egyformán - van, amelyiktől felfordul a gyomrom).

Én még "bedőlök" a sportorvosok ajánlásának:
http://www.sportorvos.hu/sporttaplalkozas/20090115/izotonias_italok_jellemzoi_szerepuk_az_elsportban/

De ha valamelyik tájfutó orvos erről kifejti a véleményét, az
szerintem praktikusabb, mint ha ilyen vagy olyan belelkesült
firkászokra figyelünk.
(A második cikket semmiképp nem tekintem "szakcikknek")

Üdv: Is