[Tajfutas] WMOC2011 Pécs Hírek.doc

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Jan. 15., Szo, 12:21:25 CET

Pista

Hagyjatok mar abba a pecsiek cseszegeteset az arak miatt. Azt meg esetleg
alairom, hogy a kiseroverseny hataridejeit tenyleg nem kellett volna szinkronba
rakni a MesterekVB-jeivel, de a nagy versenyre manapsag mar nem lehet a
hazaiaknak engedmenyt adni.  IOF versenyen ilyet nem lehet es stikaban ilyet ki
mereszelne megreszkirozni?

Aki meg akarja merettetni magat a vilag legjobbjaival az fizessen es aki nem tud
vagy nem akar annak marad a kiseroverseny vagy az, hogy nem megy el.  Hogy
oszinte legyek akarmennyire is jok lesznek a terepek meg a palyak engem nem
izgatna, hogy nem mehetek a Mecsekbe, amikor mar annyit voltam ott es mehetek a
jovoben is. Most is csak azert megyek, mert masok fizetik a nevezesemet,
kulonben nem izgatnam magamat.

Udv:    Julia