[Tajfutas] Versenyjegyzőkönyvek

Schell Antal tajolo1 at t-online.hu
2011. Jan. 10., H, 14:11:17 CET

Sziasztok!
A mikor az MTFSZ a régi helyéről a maiba költözött (Vass Laci főtitkársága alatt) a szövetségben lévő jegyzőkönyvekből csak az OB jegyzőkönyvek kerültek át az új helyre, a többit a szövetség felajánlotta az egyes versenyek rendezőinek, hogy vigyék el.
A gyakorlatban az összes kupaversenyek jegyzőkönyvét Vizkelety Laci vitte el, rendszerezte és felszólította az érdekelteket, hogy vigyék el versenyeik jegyzőkönyvét. Ezt legtöbben meg is tették, de néhány biztosan ott maradt. Én is így hoztam el a Postás és Tanács kupák jegyzőkönyvét. Persze ez nem zárja ki, hogy Zsigmond Tibinél ne legyenek esetleg még régebbi jegyzőkönyvek vagy másodpéldányok.
üdv. Toncsi