[Tajfutas] Mecsek 4

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Jan. 9., V, 14:41:30 CET

Én (mint nagyon nem pécsi) csak annyit tudok a dologról, hogy abban az éven
három változata is megjelent ennek a térképnek. Ez lehetett az első, a
második egy fekete-fehér, de szintén nyomdai úton sokszorosított nyomat
volt, ez nyilván amolyan "tűzoltó" nyomat lehetett, hirtelenjében
fekete-fehérben tudták kinyomni a javított térképet. Végül még ugyanebben az
évben jól sikerült színes nyomat is készült a térképről.
Ha jól emlékszem, Atyám gyűjteményében is volt egy példány ebből a
térképből, egy pályakitűző verseny pályájával. Arra tökéletesen megfelelt
:-)

1988-ban a Tóthegyi-Gyűr-tetőről is készült egy hasonlóan kevéssé
használható tévnyomat, ott a zöld és sárga színek cserélődtek fel. Abból is
készült javított nyomat még abban az évben, de aztán csak a 89-es Hungária
Kupán futottunk vele.
A mellékelt részlet az idei POCSB rajt-cél-befutópont környékét ábrázolja.
Érdekes módon itt a zöld réten a jellegfák erősebb zöldek, máshol, ahol
fehérben volt a jellegfa, ott sárga kör "virít".

Kovács Péter
BBB