[Tajfutas] Siegler, Bolgár, Hirth, Gergely, ?, Tóth, Mets és Bokrosék

Kovács Gábor borea at is.hu
2011. Jan. 7., P, 12:53:52 CET

Ahol ennyien kint állnak egy klubból, és egy kézben van csak az oklevél meg
három érem, az szerintem valami váltó- vagy csapatverseny, feltehetőleg OCSB
vagy OVB lehetett.
Akkor én még nem versenyeztem, (csak egy évvel később kezdtem F11-ben), így
inkább csak tippelni tudok a Szérózsa'79 segítségével:

OCSB 1977.V.29. Gaja-Szurdok, Bodajk
F19
1. K. Lombik
2. BEAC
3. OSC

Ha ez igaz, bár én nem mindenkit ismerek a képről, talán az ezüstérmes BEAC
két tagja hiányzik a képről.

Viszont Bokrosék hárman ehhez nem tudom, hogy jönnek, akkoriban, ha jól
tudom, felnőttben mind az OVB mind az OCSB 4 fős volt (pontosabban a CSB
5-ből 4). Úgyhogy lehet, hogy arról  a képről is hiányzik még valaki...
Mazsi kezében mindenesetre 4 db tárgyjutalom van.
Erről az OCSB-ről azt írja a Szélrózsa, hogy F21-ben meglepetésre a MAFC
nyert. Ez persze lehet így is, meg MAFC-ot írni MEAFC helyett sem
lehetetlen.

Kovács G.