[Tajfutas] ToldACuccot-Fajlod erkezett/You have received a file

viczenamiki at t-online.hu viczenamiki at t-online.hu
2011. Jan. 6., Cs, 18:05:35 CET

Helló! 3 fájlt küldtek Neked a http://www.toldacuccot.hu segítségével a következő üzenettel:

Elképesztő,hogy mik kerülnek elő!

Én még nem találtam ilyeneket,de ifi koromból találtam már három (számomra) nevezetes térképet :

1. ODOT 1974 - ifi korom legszebb nyara

2. Hungária 1974-dedikált átmenettel (nem csoda, hogy utána megzavarodtam)

3. 3D-s térkép (74-ből,csak szemüveg is kell hozzá)

  Üdv.: Miklós

A küldött fájlok adatai:
"H1974.doc" (6.86 Mbyte)
"3D!.doc" (7.68 Mbyte)
"ODOT 74.doc" (4.26 Mbyte)

Kattints az alábbi linkre a letöltésekhez:
http://s2.toldacuccot.hu/letoltes?sid=818f9642167d6fb789558a68fa4d5d14

A fájlokat egyenként 3 napig vagy 10 letöltésig tároljuk a szerverünkön.

Köszönjük, hogy szolgáltatásunkat választottad: ToldACuccot.hu csapat.
http://www.toldacuccot.hu

##### English version #####

Hi! Somebody has sent you 3 file using http://www.toldacuccot.hu/en with the following message:

[...]

Details of uploaded file(s):
"H1974.doc" (6.86 Mbyte)
"3D!.doc" (7.68 Mbyte)
"ODOT 74.doc" (4.26 Mbyte)

You can download these files by clicking on the following link:
http://s2.toldacuccot.hu/en/download?sid=818f9642167d6fb789558a68fa4d5d14

Each file will be stored for 3 days or 10 downloads on our server.

Thank you for choosing our services: ToldACuccot.hu Team!
http://www.toldacuccot.hu/en