[Tajfutas] Levlista információk

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2011. Jan. 5., Sze, 17:24:45 CET

Tisztelt listatagok,

A levlistára küldött egyedi levél méretkorlátja: 1,5 MByte, vagyis kb. 1500
KByte, vagyis kb. 1500000 byte.

A fenti méret a "teljes" levelezési adatokkal együtt értendő, tehát ha
valaki csatol egy képet a leveléhez, akkor annak ettől kisebbnek kell lennie
(gyakorlatilag, akkora kép/állomány küldhető a listára, ami egy klasszikus
3,5"-es floppy lemezre is felfér), hiszen maga a "gépelésünk" is foglal
helyet, nem beszélve a technikai adatoktól (lásd: levél-fejléc).

Most engedélyeztem néhány régebben beküldött nagyobb állományt a listára, de
kérem mindenki vegye figyelembe a méretkorlátokat (a levelező rendszerek
általában kiírják a csatolt állomány méretét) a jövőben.

Ha egy levél nem jut el a listára (fennakad valamelyik szűrőn) arról a küldő
személy postafordultával kap egy automatikus értesítést, amiben részletezve
van a "cenzura" oka, és a megoldás is...

Kovács Béla

Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu