[Tajfutas] Off/nosztalgia

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Jan. 3., H, 15:40:04 CET

Kedves Miksi és többi levelezõtársam

Elnézést ha zavaró, hogy nincs nálam ékezet, de mivel nemcsak én hanem férjem is
használja a klaviatúrát, így remélem nem haragusztok meg rám, de nem fogok
átállni, még csak idõszakosan sem.  Nagyon zavaró lenne neki és nem akarom
folyton cseszegetni a gépet sem.  Szóval akit zavarnak az ékezet nélküli
leveleim, azok azonnal kitörölhetik õket, én nem fogok megsértõdni.

Júlia

UI: Ezt a levelet a Word-ön írtam, ahol tudom, hogy hol vannak az ékezetek, de
így  nagyon lassú és macerás, úgyhogy ez volt az elsõ és utolsó.

--------- következ? rész ---------