[Tajfutas] nosztalgia (a múlt évszázad legnagyobb hazai versenye volt!)

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2011. Jan. 2., V, 18:33:30 CET

Szia Janó!

Szóval nagyon örülök, hogy előkerült rólad egy jó kép amint a Nov7
dobogón állsz.
Ez sokkal jobb lesz a Spari emlékkönyvbe, mint az amit adtál anno két
korsó sörrel.
Ekkor '80-ban Kalo Maca csak harmadik lett, 63 mp-el jobb idővel nyert
Karin Rabe.
Te a váltón pályagyőztes is voltál. Összesen 9 pálya volt, ezek voltak
szétkeverve a három
etap futói között (Farsta rendszerben). További érdekesség, hogy a
férfiaknál mind a 9
váltópályán volt egy-egy 2,5 km hosszú átmenet. A tömegrajttal indulók
az első pont érintésének
igazolására rajtszámmal ellátott műanyag korongot kaptak, amit a
pontoknál lévő vödörbe
kellett bedobni. 82 férfiváltó indult.
Boxi