[Tajfutas] [Trail-O]Szakágai megbecsülésről ...

Feher Janos feherj at yahoo.com
2011. Feb. 27., V, 15:44:12 CET

Szervusz Viktor!

Az idén még nem fogok tudni Trail-O versenyt rendezni sajnos. Átbeszéltük a DTC vezetőivel és igazából a következő évet tudom biztosra ígérni. A kiszemelt hétvége a Borsod-Hermannos júniusi első hétvége.
Mi is ekkor rendezzük a saját tájékozódási túraversenyünket  Cserépfalun, a Mocsáros háznál. Elvileg még bele is férhetne egy szombat délutáni Trail-O, de szombaton délután lesz egy tájbringa futam is. Szóval elég sűrű a program ezen a hétvégén.

Én azt javaslom, hogy most a saját túraversenyzőinknek fogok inkább majd kiegészítő feladatként egy-két Trail-O-s pontot betenni a saját versenyükbe. Így nem opcionális lenne, hogy eljönnek-e e délután is megismerkedni ezzel a szakággal, hanem mindenki megismerkedhetne vele az eddig is lelkes pár fős társaságon kívül.
Meg nekem se árt egy kis rendezői gyakorlat a Trail-O-ban. :)

Tudsz esetleg akkor abban segíteni, hogy kaphassak egy pontkihelyezési segédletet?

Esetleg még azt tudom elképzelni, hogy ha az Eger nagydíj október végén szintén Cserépfalunál lenne, akkor ott beleférhetne egy Trail-O. Csak ötletelek.

Üdv

Fehér Jancsi