[Tajfutas] FW: lyme-kór

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2011. Feb. 25., P, 16:38:06 CET

 De az antibiotikum hülyit is! én is igy jártam. -- Eredeti üzenet -- Feladó: compass-sport <c-sport at medex.hu> Címzett: <tajfutas at lazarus.elte.hu> Elküldve: 2011. február 25 . 15:23 Tárgy : [Tajfutas] FW: lyme-kór   Sziasztok  nekem volt 18 éve, én sem ismertem előtte a kórt,  és már csak akkor kerültem orvoshoz amikor már belázasodtam és nem ment le a láz magától.  Onnantól kezdve a szokásos 6 hetes egy tonna antibiotikum, majd megismételve 2 tonnával még kétszer, és legalább 3 év kellett mire megközelítettem a régebbi fizikai és szellemi állapotomat, képességeimet. Voltam én is Bozsik Doktornál, Lakos Doktornál, végül egy bőrgyógyásznál gyógyultam Dr. Timmer Margit aki most a Rókus korházban rendel . Sajnos nincs mese antibiotikumot kell szedni  napi több vödörrel csak a gyomrod bírja.  Most talán tünetmentes vagyok ennyi idő után.  Üdv zoli   Guttmann Zoltán multiNavigator.hu portál és webáruház  www.multinavigator.hu - egy webáruház ahol ajándék a vásárlás Figyelje az arany óra akciónkat nap, mint nap! PartnerProgram 2010 – kedvezményes vásárlás webáruházunkban egész éven át   GPS Trade Kft Üzlet kis és nagykereskedelem 1134 Budapest, Dózsa György út 63.                                                       ( bejárat az Angyalföldi utca felöl) tel: 061/ 239-6013; 061/7 888 888; fax: 061/237-0563     From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Muszély GyörgySent: Friday, February 25, 2011 2:32 PMTo: Nagy Lajos; péter kovács ; tajfutas at lazarus.elte.huSubject: Re: [Tajfutas] lyme-kór  Antibiotikummal kezeld ki! Gy.      From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Nagy LajosSent: Friday, February 25, 2011 2:28 PMTo: péter kovács ; tajfutas at lazarus.elte.huSubject: Re: [Tajfutas] lyme-kór  Nekem már biztos az van,mert egyre hülyülök.    lujibácsi -- Eredeti üzenet --  Feladó: péter kovács <kovacsp969 at gmail.com>  Címzett: tájfutó levlista <tajfutas at lazarus.elte.hu>  Elküldve: 2011. február 25. 10:39  Tárgy : [Tajfutas] lyme-kór    Sziasztok!    Az ARAK blogján Bogos Tomi írása olvasható Lyme-kórjának lassú diagnosztizálásáról és következményeiről, Kóros eset címmel.    http://arak.freeblog.hu/    Mindenkinek ajánlom elolvasni, tanuljunk az ő esetéből!  Tominak pedig jobbulást!    kovacsp    _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas     Ezen üzenet és annak bármely csatolt anyaga bizalmas, jogi védelem alatt áll, a nyilvános közléstől védett. Az üzenetet kizárólag a címzett, illetve az általa meghatalmazottak használhatják fel. Ha Ön nem az üzenet címzettje, úgy kérjük, hogy telefonon, vagy e-mail-ben értesítse erről az üzenet küldőjét és törölje az üzenetet, valamint annak összes csatolt mellékletét a rendszeréből. Ha Ön nem az üzenet címzettje, abban az esetben tilos az üzenetet vagy annak bármely csatolt mellékletét lemásolnia, elmentenie, az üzenet tartalmát bárkivel közölnie vagy azzal visszaélnie.This message and any attachment are confidential and are legally privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Please note that any dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the information contained in and transmitted with this e-mail by or to anyone other than the recipient designated above by the sender is unauthorised and strictly prohibited.  _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas