[Tajfutas] Havas boróka kupa

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2011. Feb. 25., P, 14:22:16 CET

Sziasztok,

A sitájfutó verseny a hétvégén Skalkán lesz, ott biztos meg is marad a
hétvégére! Természetesen sível is lehet indulni a Borókán, ha valaki úgy
gondolja, és szeret még sílécet is cipelni a hóna alatt [?].
Az időkép oldal hóképén nem könnyű pontosan beazonosítani a helyszínt ezért
bejelöltem a legutóbbi képen, a 12 cm-el jelzett Kiskunhalastól északra,
pont az 5 cm-nél van.

Dénes Zoli épp most hívott  a terepről. A terepre vezető utak jól járhatóak
(a bevezető 1,5 km homokos földút is).
A versenyközpont-célban 6-8 cm hó van jelenleg, amelynek állapota laza
porhó, és mivel a nap is kisüt időnként, összeesőben van.

Az előrejelzések szerint még egy kis ideig szállingózik a hó Tázlár
térségében, holnap 0 fok felett lesz a hőmérséklet, így várhatóan olvadni
fog.

A versenyt megrendezzük,

mindenkit szertettel várunk,
HSE-KAL rendezők