[Tajfutas] Új MTFSZ Elnökség ?

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Feb. 25., P, 11:41:09 CET

Szia Gábor és az olvasók,
Köszönöm a leveledet. Elkerülte a figyelmemet a cikk.
Gyorsan átfutottam az Alapszabály tervezetét.
Egy kis magyarázatot szeretnék kérni hozzáértőtől a Területi Szövetségek fejezetponthoz:
Ez szerepel:
e) elősegítik a tájékozódási sportok  működését, meghatározzák a fejlesztési célkitűzéseket, gondoskodnak azok megvalósításáról,

g) képviselik a tájékozódási futás sportágat,

h) intézik a tájékozódási futás sportág azon vitás ügyeit, amelyek nem tartoznak az országos szövetség vagy más szerv hatáskörébe,

e) tájékozódási sportok  - talán ezt használnám: az MTFSZ által elismert szakágak
g) tájékozódási futás sportágat - helyett: az MTFSZ által elismert szakágakat
h) tájékozódási futás sportág - helyett: az MTFSZ által elismert szakágak

Az előterjesztésben szereplő kifejezések, nem ösztökélik (vagy nem fejezik ki) a területi Szövetségeket a többi szakág képviseletére.
Mert szerintem a Területi Szövetségek a
"a tájékozódási futás sportágban és más tájékozódási szakágaiban sporttevékenységet folytató sportszervezetek tevékenységét összehangoló, munkájukat

elősegítő, a tájékozódási szakágakat irányító" helyi szervezet, (Alapszabály legelső mondata.)

De lehet, hogy nem jól gondolom.
Tagszervezetektől érkezett bármiféle javaslat a közgyűléssel kapcsolatban?