[Tajfutas] szerda

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2011. Feb. 21., H, 20:44:27 CET

Sziasztok

Szerdán ismét várunk mindenkit, remélem nem túl nagy hóban, vasárnap még isteni volt a terep.
A versenyközpont (reményeink szerint, bíztató tárgyalás alatt)  az Óbudai Egyetem Kiss Árpád Kollégiumának előcsarnokában (H-1034 Budapest, Doberdó u. 6/a, a Bécsi úttól 200m, a bal oldalon) lesz. Ha ez mégsem sikerül, akkor a ház előtt a parkolóban. Időmérés SI-vel, a pontokon lyukasztó.
A három szokásos mellett egy szürkületi pályát is csináltam, amely kicsit egyszerűbb, de sötétedésben is teljesíthető. A távok a kerülések miatt a valóságban hosszabbak, és szint is akad bennük.
Pályaadatok:
hosszú 3,5/21
közép 2,5/16
rövid 1,5/9
szürk 2,4/12

Ábel

Tájoló 2011/1:
Nem sikerült engedélyt szerezni a Millenáris használatához, ezért a február 23-i szerdai versenyt a tavalyi Eötvös egyik térképén, a Kiscellen tartjuk. A térképet kiegészítettem egy izgalmas darabbal és így télen a bozótok is szelídebbek. Találkozó a Doberdó úton, a pontos helyet bója jelzi, talán sikerül öltözőt is szerezni. Parkolás a környező utcákban, BKV-val a Nagyszombat utcáig kell utazni. A kiírásban a többi adat változatlan.

Tájoló 2010/8:

Február 23 Harmadik parkverseny (3Sz/3) R: BIMAHEV, Biró Aletta, Hsz. nev.

Jelentkezés 14.30-17.30, nevezési díj 500.-Ft, diák és nyugdíjas 300.-Ft. Benyomtatott térkép (2011. február), A/4 genotherm elvehetö. Kis papírbóják, SI. Rajt 15.00-tól, pályazárás: 18.00 (napnyugta 17.29) Kibővített, felújított térkép! A versenyt rossz időjárás mellett is megtartjuk.

Inf: Hegedüs Ábel 06/20-91-14-014, abel.terkep at chello.hu