[Tajfutas] MT2003 fájlok feltöltése az internetre

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Feb. 19., Szo, 18:17:21 CET

Sziasztok,
A Sportágfejlesztési Terv készítésénél említettem egy levelemben, hogy
"Továbbképzés, továbbképzés és továbbképzés."
Három éve használom a MT2003 szoftvert az MTFSZ Diáktájfutás bemutatókon és néhány alkalommal itt a megyében is közreműködtem regionális rangsoroló versenyen a használatában. Tapasztalhattátok, hogy szorgalmaztam a versenyek eredményeinek lehetőség szerint Online közzétételét.
Néhány próbálkozást meg is tettem ebben az irányban.

Azt az egyet nem értem (és még természetes sok más egyebet sem), hogy miért van az, hogy néha pofon egyszerű dolgokat, megoldásokat csak úgy véletlenül fedezünk fel, vagy jut a tudomásunkra.
Most is ez történt velem.
Mit is fedeztem fel? Vagy mire is hívták fel a figyelmemet?
Arra, hogy az MT2003 szoftveren belül a napi eredményeket a programból ftp szerveren keresztül egyszerűen és gyorsan fel lehet tölteni egy erre várakozó mappába, ami még frissíti is önmagát.
Tehát, ha van megfelelő térerő és sávszélesség a versenyeden, és előkészíted a honalpodon a linket és a hozzá tartozó mappát, akkor csak pár klikkelés és friss eredmény infó lesz a honlapodon.
Lásd a mellékelt képet.

Ha te mint olvasó, ezt eddig is tudtad, akkor most hallgass örökre.