[Tajfutas] Annak , aki nemcsak forrón szereti!

zoltan at phys.unideb.hu zoltan at phys.unideb.hu
2011. Feb. 12., Szo, 22:54:57 CET

Sziasztok!

> De az igazi megoldás a versenyrendszer egyszerûsítése lenne: technikás és
> könnyû pálya hosszú, közepes és rövid kivitelben, és mindenki oda nevezne,
> ahová éppen akar, pillanatnyi felkészültségét, egészségi állapotát, stb.
> figyelembevéve.

Svajcban sok ilyen szervezesu versenyen indultam nagyon jo
tapasztalatokkal. Sokkal erdekesebb volt 30-50 fos vegyes osszetetelu
mezonyben versenyezni, mint mindig ugyanazzal az 5-6 kortarssal. A
rendezes is egyszerubb (es igy talan olcsobb is lehetne). Ha valaki
tudasahoz merten tul konnyut valasztott, es tonkreverte a mezonyt, a
rendezok udvariasan kozoltek, hogy legkozelebb egy fokkal nehezebbet
kellene megprobalni.

> Kivételek lennének persze a bajnokságok és a nemzetközi
> versenyek elit kategóriái, és maradna a gyerekeknek a szalagozott pálya
> is.

Termeszetesen.

Udv: Trócsányi Zoli