[Tajfutas] Annak, aki nemcsak forrón szereti!

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2011. Feb. 11., P, 23:17:23 CET

Sajnos nem rendkívüli, hogy a "Szenior=szenilis" (pont az agy ne épüljön
le?)
Nincs tíz éve, hogy az Őszi Spartacus kupán az F60-as pálya utolsó
előtti pontja azonos volt egy F21-es ponttal (a kenderáztatónál, ami
több ponttal is meg volt szórva) Egy (azóta is) sokszoros szenior
bajnok, aki rossz pontot hozott tajtékozva kérte ki magának, hogy "elit
pályára" kényszerítjük. Megígérte, hogy a klubjából ezután SENKI sem fog
szpari versenyre jönni!
Ezek után legyen okos a rendező.
(a primitív pályáknak szerintem nagyobb a vonzereje)
Boxi