[Tajfutas] Annak, aki nemcsak forrón szereti!

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2011. Feb. 11., P, 23:14:06 CET

Kedves Karesz!

Aki járt már Boróka Kupán, tudja, hogy nevéhez méltóan a pályák többé
kevésbé összefüggő borókabozótokban
<http://www.astrois.hu/boroka-osz/2010/maps.html>tekeregnek, a versenyzők
meg úgyszintén. A most tavaszi nem ilyen lesz, erre a terepre nem jellemzőek
az összefüggő boróka bozótok, de ennek ellenére tájékozódásilag nem könnyű
terep <http://www.astrois.hu/boroka-tavasz/2011/maps.html>. A korrekt
tájékoztatás jegyében ezt szerettem volna érzékeltetni, és az "élvezetes és
gyors pályák" említésével arra utaltam, hogy érdemes eljönni a
versenyre. Úton futás nem nagyon lesz (természetesen a "C" és "D" kategóriák
kivételével), mert kevés út van a terepen és azokat is főleg keresztezned
kell majd [?].

Én az első napi, szombati pályákat terveztem, a pályahosszakat a tavaly
ugyanitt lezajlott KOB-VOB eredményeiből kiindulva, az ott futott km
átlagokból vezettem le, figyelembevéve, hogy itt valószínű nem teljesen
ugyanaz a mezőny lesz. Két napot töltöttem asztal mellett a munkával, és még
két embernek elküldtem véleményezésre, mielőtt egy napot a terepen töltve
bemértem az ellenőrzőpontokat.

Bízom benne, hogy sikerült megnyugtató választ kapnod, és a Boróka
Kupa<http://www.astrois.hu/boroka-tavasz/2011/>résztvevői között Téged
is üdvözölhetünk
[?]!
Nevezés az Entry-ben <http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=5044>(is).