[Tajfutas] Megyeváltás

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2011. Feb. 7., H, 20:50:19 CET

Sziasztok!

Mire jó a megyeváltás!?

Nem hinném,ha valamelyik egyesület megyét vált, akkor megoldódnának a
problémák. Jönnek helyette más összetűzések, és tovább rontanák a helyzetet.
A Zalai helyzetben két vezető nem ért egyet, attól még a működésük
zavartalan maradhat. Vannak szabályok, amiket be kell tartani, és nincs
probléma, legfeljebb nem beszélnek egymással. Én személy szerint egyet értek
Bedő Gyulával, mert mi lesz a versenyrendezés terén, térképhasználattal,
stb. Gondolom a zalai tagságot az elnyert pályázat miatt muszáj fenntartani,
de vajon tőle 150 km-re mit tud tenni?

Most kinek is adjunk igazat!?

A Zalai Szövetség kissé egyoldalú, de nem hiszem, hogy gátolta volna a
GOC-nak a versenyrendezési szándékát, sőt tudomásom szerint, ha kérnének,
még megyebajnokságot is rendezhetnének. Bár a tagdíjelmaradásuk miatt
rendezési szándékukat gátolhatták volna, de nem tették. A térképhasználat
miatt sok ellentét van, de ki adná, csak úgy a drágán kijavított vagy a sok
áldozatos munka eredményét.

Anno két éve, Zala, Veszprém, Vas, Fehér megye regionális együttműködés
kapcsán gyűltünk össze, amely megbeszélés során megyékben rendezett
versenyeket nem ütköztetjük, és kellő létszámmal látogatjuk. Elmondhatom,
hogy e téren a ZTC kimagaslóan kivette részét az együttműködésben, de a
GOC-ról nem elmondható.

Mi a megoldás!?

A munkát tovább folytatni, a szabályokat betartani, megmutatni ki mire képes
a versenyrendezés terén, és hogy ki tud több gyereket beszervezni a
tájfutásba!!!

Üdv. Verebélyi Zsolt

  _____