[Tajfutas] Fwd: WMOC2011 Pécs

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Feb. 7., H, 09:24:02 CET

Kicsit több mint 400. A 2010-es évközi ranglista pillanatnyi állapota
szerint 520-an iratkoztak fel a szenior ranglistára (394 férfi és 126 női
szenior versenyző). Ennyinek van legalább 6 rangsorpontos eredménye. Ha
hozzávesszük a ranglistán sorszám nélkül szereplőket (1-5 rangsorpontos
eredmény) és azt a néhány legfiatalabb (ill. legkiválóbb) szenior korú
versenyzőt, akiknek a neve csak a felnőtt ranglistán olvasható, akkor kb.
600 a szenior mezőny létszáma.

Üdv:
Gerzson