[Tajfutas] név

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2011. Feb. 5., Szo, 20:15:56 CET

?
A Szövetség nevéről.

Reklámlélektanból:

Ha azt akarjuk, hogy megjegyezzék, felfigyeljenek rá akkor rövid, blikkfangos(figyelemfelkeltő), valamilyen módon a tájékozódási sportokhoz köthető legyen.

Elrettentő példákat olvastam  eddig a javaslatokban, ennél csak a mi megyei szövetségünk neve rosszabb - még nem volt olyan érdeklődő akinek az erdőbeli séta/futás közben el tudtam volna mondani hol kereshet rá a megyei szövetségre az interneten:

Hajdú-Bihar Megyei és Debrecen Városi Tájékozódási Futó Szövetség

Nem szabad minden szakágnak szerepelnie benne, mivel túl bonyolult lesz. Amikor nem tájfutóval beszélgetek a sportról, néha megkérdezik, teljesen logikusan: melyik változatát/szakágat űzöm? A válaszom: a hagyományosat. Tehát tudják, hogy lehet mobillal GPS segítségével, kerékpárral stb. űzni.

Szabó Laci