[Tajfutas] Fw: Megyeváltás

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Feb. 4., P, 11:36:56 CET

"Kedves" Bedő János Gyula Tekercselő!

Igyekszem elkerülni a jelzőket, mert valószínűleg sértőek lennének.
Csak annyit írok, hogy egy magán levélként érkezett személyes írást,
kritikát a listán megválaszolni meglehetősen etikátlan dolog.
Nem biztos, hogy sokan szóvá fogják tenni, de sokan úgy fogják
gondolni, hogy tiszteletlen és sértő dolog volt ezt a levelet a
tájfutó közösség számára továbbítania.
Hogy kinek mi számít "aranyosnak" az egyéni ízlés dolga, szándéka
ellenére közzétenni, az viszont ...khm... nem az.
Természetesen ilyenkor úri helyen bocsánatkérés következik, amit
viszont nem magán levélben, hanem a neveletlenség kinyilatkoztatásának
a helyén, azaz itt a levelezőlistán illik megtenni.

Levelével - gondolom - Balla Sándort próbálta lejáratni. Ő már eddig
meglehetősen sokat tett a sportágért, s most is korrektül járt el.
Véleményét lehet vitatni vagy elfogadni, de továbbítani olyan helyre,
ahova nem szánta (nem saját maga miatt, hanem a közösség békéje
kedvéért kerülte a nyilvános közzétételt), hát ez nem volt szép. Nem
rá nézve kellemetlen az eset.

Jobb szándékot kívánva üdvözli: Kovalcsik István