[Tajfutas] íMegyeváltás

Unitek Tekercselő Műhely Bedő János Gyula unitek at enternet.hu
2011. Feb. 3., Cs, 22:17:57 CET

Udvözlök Mindenkit!
Megvetőimet és támogatóimat!

Biztos voltam benne,hogy ez fog jönni,az egyik oldal pfujol,a másik tapsol,59 éves vagyok,már rég tudom,hogy ez így van jól.Előbb utóbb Balla Sanyi  is ráérez.

Pontosan ezért van ez a nem mai probléma a nyilvánosság elé tárva,hogy találjunk valamilyen mogoldást!A szivem szerint,(tudom,hogy most az fog jönni a levelezőn,hogy nekem az nincs) azt mondom, mindenki ott működjön, ahol akar.Ez jelenleg nem így van szabályozva,és ezt a szabályt Mi,valamennyien, tájfutók fogadtuk el azzal,hogy ezt mindenkinek be kell tartania,még akkor is, ha Balla Sanyi  nem akarja,hogy betartsam! Ha megteszem,már rég nem ülnék a posztomon.

A javaslatom a Szövetség felé: akár egyéni versenyző, akár szakosztály ,a saját jogán legyen az Országos Szövetség tagja,és azzal a területi szövetséggel működjön együtt,akivel  meg tudnak egyezni a feltételekről.Ehhez a megyei szövetségek önállósága kellene.Nyilván a többség ,legalábbis eleinte ,saját megyéjében működne,azután majd alakul.Szerintem ez sok problémát megoldana(mielőtt billentyűt ragadtok: tudom és még többet gerjesztene),azért gondolkodjatok el róla.

Még egy: lehet,hogy Sólyom Szabolcsban lesz tag,de ha Zalában működik,biztosan ütközni fog a zalai tagságu,és ott is működő többi szakosztállyal( pl:vesrsenyek időpontja,terepe,stb.).Nem beszélve arról,hogy akkor is a zalai szövetséggel kell mindent egyeztetnie, ami ott történik.Menni fog?

Viszont,ha a fenti javaslatom szerint működünk,már nem is kellenek talán megyei szövetségek,vagy csak kordináló jelleggel,én meg örömmel lemondok az elhíresült posztomról.
Abba is hagyom most már a nyilvános lejáratást,úgy is látjátok,nem segiteni próbálok,csak kijött belőlem ez a sok "sértő megnyilvánulás".(Próbáltam elébe menni a következő egy-két levélnek).
Na,sziasztok,megyek, ülök vissza a posztomra,és megbeszélem Margittai Bandival, ő is kapott ebből a kakából.
Bedő János Gyula
Ui : Sanyi ,mikor legutóbb találkoztunk,barátságosan kezet fogtunk és szervuszt köszöntünk egymásnak.Igaz Te  ezt bármikor visszavonhatod,de,tényleg ennyire címeres gazember vagyok? Csak úgy kérdezem.(Már várom a leveleket,ki lesz a következő aki magázódni fog,persze,én is gyarló volnék,tehát azt is aki eddig magázott,de tegezne!)
Gyula