[Tajfutas] Wold of O - Fw: Ciszterci és Leövey udvara

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Dec. 27., K, 11:31:40 CET

Sziasztok,
Újabb magyar átmenet útvonalait lehet berajzolni a World of O felületén:
http://news.worldofo.com/2011/12/27/route-to-christmas-bonus-3-2011/
(Kicsit egyoldalúak a rajzolások: 40:3 -hoz, + 1 azaz egy falmászó :))

Egy kis történelem a 6. ponthoz

Térképjavító levele a WMOC2011 Szakmai Stáb részére
Sent: Wednesday, March 24, 2010 10:18 PM
Subject: Ciszterci és Leövey udvara

Sziasztok,
Ma eltöltöttem egy órát a Ciszterci és Leövey belső udvarán.
Én ott még nem nagyon jártam, így teljesen újdonság volt számomra az amit tapasztaltam. Kerítések, kapuk és keskeny átjáró az óvoda irányába (Egy kis Velence) A főbejáratok megnyitásáról és esetleg egy folyosó futásról nem is beszélve.
A másik tapasztalatom: talán a sport szelleme összeköthetné a két iskolát.
Nos, ezt csak azért írom le, mert talán többet jelenthet ez az épületegyüttes az udvaraival, mint egy elzárt terület, ami rajtoknak ad otthont.
Egyben kihasználva a lehetőséget készre jelenteném a térképjavítói munkám 3. ütemét.
Üdv,
Stanci