[Tajfutas] Postás Kupa-2012 és Mecsek Kupa

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Dec. 14., Sze, 15:33:53 CET

Sziasztok,
Én ezen a linken a 2012 évi Mecsek Kupa kiírását találtam meg.
http://www.mecsekkupa.hu/
Ha nem lesz nagyon gyengus a tél, akkor bizonyára a medvehagyma sem lesz túlságosan felnőve a terepen. Versenyszabályzatunk alapján még 10 napig látogathatók a terepek. :)) A Hosszú-hegy a kiírás megjelenésétől számítva már nem, mert az kiemelt rangsoroló lesz.
Friss meleg a jövő évi szabályzat. Még csak két letöltésen esett át.
http://www.mtfsz.hu/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=526&Itemid=561
A válogatott jövő évi programjában azt olvastam, hogy márc. 15. magasságában a svéd és finn válogatottak is itt fognak edzőtáborozni, kis hazánkban. (A csehek pedig kicsit korábban jönnek.)
Üdv,
HN